Levering en Beschikbaarheid

Leveringsvoorwaarden Stretchtentverhuur randstad

Ik wil graag de beschikbaarheid controleren van een product, hoe werkt dat? 
Je kunt de beschikbaarheid controleren in jouw Huurmandje, door jouw gekozen product in het huurmandje te plaatsen en de gewenste datum te kiezen; vervolgens kun je de beschikbaarheid aflezen nog voordat je eventueel doorgaat met de bestelling; 

Groen: betekent dat het product vrij is op de datum die jij gekozen hebt. Je kan gelijk door met de bestelling.

Oranje: betekent dat het product niet voorradig is op die datum. Als je er voor kiest om door te gaan met de bestelling dan word deze automatisch omgezet naar een aanvraag. Wij gaan dan opzoek naar de mogelijkheden om de product(en) alsnog aan te bieden of we bieden een passend alternatief aan.

Rood: betekent dat de producten helaas niet leverbaar zijn en er geen mogelijkheid (meer) bestaat om via ons netwerk te leveren. Je  kan de bestelling/aanvraag dan ook niet afronden. Veelal staan er direct alternatieve producten onder welke wel beschikbaar zijn. 


Bezorgen/ophalen:
Wij bezorgen en halen alle bij ons gehuurde materialen bij je op. Een goede los- en laadplaats en de beriekbaarheid is hierbij belangrijk.  Als we langer dan 30 minuten los/laadtijd nodig hebben omdat er geen geschikte plaats is of omdat onze chauffeur onvoldoende geholpen is, dan zullen we de extra tijd aan jou doorbelasten.

Kosten en betaling
De vervoerskosten zijn minimaal € 75,00.
Voor vervoersritten tussen 21.00uur en 07.30uur rekenen wij een minimale toeslag van € 60,- per rit. Het huurbedrag dient vooraf te worden betaald.

Opbouwen/afbouwen tenten
De stretchtenten en de vlondervloer wordt door ons team op- en afgebouwd. Het inrichten van de stretchtent doen wij alleen in overleg en zal als meer/maatwerk bij ons opgevraagd moeten worden.

Wij gaan uit van plaatsing op een zachte ondergrond met bevestiging van grondpennen/haringen, voor overige ondergronden kunnen aanvullende kosten in rekening worden gebracht. 

We gaan ervan uit dat je alle gehuurde artikelen compleetdroog en netjes aan ons overdraagt. Indien dit niet het geval is, kun je dit ter plekke herstellen of het herstel aan ons overlaten. In het laatste geval zullen arbeids- en herstelkosten in rekening worden gebracht. Deze moeten dan direct afgerekend worden. Eventuele wachttijd van de chauffeur(s) zal ook aan je doorbelast worden.